Divendres 10/03/2017 – Roda de Barà

Sortim tard i anem a pernoctar a l’Àrea d’Autos de Roda de Barà, coneguda com a Àrea 340.

És una àrea petiteta, just al costat de la Nacional, tota plena de pins, hi ha un vigilant les 24h, disposa d’una pica per rentar plats, i zona per omplir i buidar aigües. El preu és de 10€ nit, i 3€ si es necessita endollar. Es poden treure: toldos, taules i cadies.

L’àrea està força bé, nosaltres però li trobem un parell de defectes: el soroll dels cotxes que passen per la carretera i que per accedir a la platja s’ha de caminar un xic a ple sol.

Dissabte 11/03/2017 – Camí de Ronda (Roc St. Gaietà)

En llevem, i un cop condicionats preparem una motxilla i sortim a caminar.
Anem cap a la platja, creuem la via per sota un pas de vianants, (hi ha opció de baixar per escales o per una rampa), per tant, és accessible amb cotxets i bicis.
Un cop al passeig marítim, fem el camí de Ronda fins al Roc de St. Gaietà, uns 4km d’anada i tornada dese l’Àrea, de baixa dificultat.

Fa un dia magnífic, hi ha poqueta gent, gaudim de les vistes.

Al arribar al a Roc St. Gaietà fem parada i fonda al Restaurant – Geladeria Cal Sisquet (subcampió mundial de geladeria), molt recomanable, tant el menjar com els gelats.

Desfem xino-xano el camí fet, fins l’Àrea.
Decidim traslladar-nos i ens aparquem a l’esplanada de davant del Camping Gavina, a primer línia del mar.
Baixem a la platja a terrejar, que ja en teniem moltes ganes. Hi ha dutxes i disposen d’aigua, això ens permet fer pastetes.

Dutxa, sopar i dormir.

Diumenge 12/03/2017 – Platja

Hem passat una molt bona nit, sense sorolls. Acompanyats per varies autos i furgos.
La policia local passa varies vegades, per revisar que tothom actui cívicament, és a dir, NO TOLDOS, NO TAULES, NO CADIRES. Ho trobem perfecte, doncs cal ser educats i respectar l’entorn. Es pot estacionar i pernoctar, però NO ACAMPAR, així ho indiquen els cartells.
Nosaltres portem gos, la Tana, i la portem lligada. Aprofitem també per recordar que cal també ser respectuós en aquest aspecte, ja que ens hem trobat amb gent que no ho són, i això fa que cada vegada ens deixin anar a menys llocs amb la gossa.

Gaudim d’un dia de platja, dels que ens agraden, sense gent, sense soroll, i gaudint d’un entorn privilegiat.

Els nens fan el primer bany de la temporada.

Dinem al restaurant del camping Gavina.

Aprofitem la tarda, fins tarda, i marxem molt satisfets i amb energia per afrontar la setmana.