Divendres – IGUALADA – CARDONA – 16/02/2018

Marxem tard amb l’intenció de passar el cap de setmana a Cardona.

Hem comprat les entrades per Internet, Tiquets de Cardona en Família:

Anem a pernoctar al mateix pàrquing del castell que és força ampli, sols cal vigilar en l’últim tram que és força estret, però hi ha visibilitat completa i amb espais per aturar-se tant de pujada com de baixada:

41°54’52″N 1°41’05″E

I a dormir s’ha dit.

Dissabte – Mines de sal (CARDONA)- 17/02/2018

Ens llevem tranquil.lament i un cop ben esmorzats ens movem cap al pàrquing de les mines:

41°54’21″N 1°40’27»E

Unes furgonetes ens han recollit i ens han portat fins a l’entrada de la mina.

Ens hem posat un casc.

La visita ha estat molt amena, doncs ens ha acompanyat una guia molt simpàtica, i de forma teatralitzada ens ha anat fent gaudir de les explicacions.

I el Jan ha estat encantat i ho ha dibuixat d’allò més bé:

Al acabar la visita fem un tomb per allà mateix, doncs hi ha un petit cirqüit amb informació i material de l’explotació de la mina.

Tornem a l’auto i en desplacem a l’esplanada de terra, davant del camp de futbol, per dinar, allà mateix al costat.

I per la tarda, decidim anar a fer un tomb pel poble, tots els carrers fan pendent, i la veritat és que no ho trobem de gaire interès.

Tornem a l’auto i marxem cap al pàrquing del castell, per estar així ja aparcats de cara a l’endamà.

Sort q ho fem així, doncs al cap d’una estona apareixen un grup de 8 autocaravanes, que ens acompanyaran tota la nit.

Diumenge – Castell (CARDONA) – 18/02/2018

Teníem la visita a les 12:00, i un xic abans anem a buscar els tiquets, al punt d’informació del parador.

Sort que hi anem un xic abans, doncs ens informen que hem de baixar, xino-xano, fins al peu del castell, a la porta de ferro de la muralla, que és on comença la visita.

La visita ha estat ESPECTACULAR, ha estat una visita teatralitzada, sobre la llegenda de la donzella SANSA, i la Torre de la minyona. Ens ha cautivat. Amb música i tot!!

Tornem a l’auto a dinar. I donem per acabat un gran cap de setmana, molt tranquil, però amb molt bon gust.