Divendres 03/07/2020 Igualada – L’encanyissada

Un cap de setmana mes per trencar la rutina. Ens dirigim en Autocaravana cap al Delta de l’Ebre

Sortim cap al Delta de l’Ebre. Ara feia temps que no hi anàvem, i no hi havíem estat en aquesta època de l’any.

És un cap de setmana especial, doncs anem acompanyats de la família Jimenez Hermida, que s’ha iniciat fa poquet a la vida dels autocaravanistes.

Veiem els camps d’arròs verds.

Arribem a l’Àrea d’autos de l’Encanyissada, a la Caseta de Fusta.

GPS: 40.6596177, 0.6750617

Hi ha forces autos, i mosquits.

Ens adonem que des de l’últim cop que vam estar aquí, han arreglat l’entrada, i han protegit el carril bici amb baranes de fusta. Queda molt xulo.

Ens aparquem i anem a estirar les cames, al mirador de l’Encanyissada, que hi ha al davant de l’Àrea:

Tornem cap a l’auto a sopar i dormir.

Dissabte 04/07/2020 L’encanyissada – Trabucador

Un cop esmorzats anem cap a la platja del Trabucador.

Pel camí parem a un mirador a veure els flamencs.

La barra del Trabucador està feta malbé, arran del últim temporal del Glòria, i només es pot circular fins a les passarel·les. Baixem a estirar les cames.

Donem mitja volta i parem al voral del camí, no ens atrevim a anar per la sorra fins la platja d’Eucaliptus, doncs sembla que la sorra no estigui tant compactada.

Agafem els trastos i ens acostem a la vora del mar. Ens banyem i així fem passar la calor.

Hem encomanat una paella per emportar al Càmping La Tancada, ens aparquem i dinem allà mateix.

Fa molta calor. Hauríem hagut de tornar a la platja, i menjar allà, doncs segurament amb la brisa del mar hauríem estat millor. Ho tindrem en compte per la pròxima!!

Un cop feta la digestió, tornem a la platja del Trabucador i de nou anem a l’aigua, hi ha un munt de cotxes, autos, pescadors, kite-surfs.

Tornem a l’àrea d’autos, i agafant les bicis, anem al carril bici de l’Encanyissada  que son 3,5 km d’anada. Ens untem de repel·lent de mosquits. Sort que fa aire i no ens molesten gaire. Els nens ho fan perfectament.

Anècdota del dia, l’auto dels nostres companys, ha perdut un «tapa-cubos», i decideixen anar-lo a buscar, els «homes» amb bici. I el troben! Fan una passejada de 15 km.

Sopem i a dormir.

Diumenge 05/07/2020 L’encanyissada – Trabucador

Ja de bon matí el sol pica. Anem al Restaurant a buscar el pa per esmorzar. Ens informen que hem de signar un paper d’auto-responsabilitat, pel tema del Covit19.

Decidim anar a la platja del Trabucador, altre cop a passar el dia.

Al arribar-hi ja hi ha força gent, creiem que n’hi ha que han passat la nit.

I un cop ben untats, cap a l’aigua. Els nens troben petxines i algun cranc.

Decidim treure taules i cadires, per dinar a fora, aprofitant l’aire, i ho encertem, estem genial. Hem de clavar el toldo a causa de l’aire.

A les hores de ple sol, els nens terregen sota el toldo, fan bombolles, juguen amb jocs de fusta…

Tornem a anar cap a l’aigua, els kite-surf gaudeixen, doncs fa aire.

I donem per acabat el cap de setmana en Autocaravana cap al Delta de l’Ebre, de «relax», tot esperant que el Covit19 ens permeti tornar a sortir.