Divendres 03/07/2020 Igualada – L’encanyissada

Un cap de setmana mes per trencar la rutina.

Sortim cap al Delte de l’Ebre. Ara feia temps que no hi anavem, i no hi havíem estat en aquesta època de l’any.

És un cap de setmana especial, doncs anem acompanyats de la família Jimenez Hermida, que s’ha iniciat fa poquet a la vida dels autocaravanistes.

Veiem els camps d’arròs verds.

Arribem a l’Àrea d’autos de l’Encanyissada, a la Caseta de Fusta.

GPS: 40.6596177, 0.6750617

Hi ha forces autos, i mosquits.

Ens adonem que desde l’últim cop que vam estar aquí, han arreclat l’entrada, i han protegit el carril bici amb baranes de fusta. Queda molt xulo.

Ens aparquem i anem a estirar les cames, al mirador de l’Encanyissada, que hi ha al davant de l’Àrea:

Tornem cap a l’auto a sopar i dormir.

Dissabte 04/07/2020 L’encanyissada – Trabucador

Un cop esmorzats anem cap a la platja del Trabucador.

Pel camí parem a un mirador a veure els flamencs.

La barra del Trabucador està feta malbé, arran del últim temporal al Glòria, i sols es pot circular fins a les passarel.les. Baixem a estirar les cames.

Donem mitja volta i parem al voral del camí, no ens atrevim a anar per la sorra fins la platja d’Eucaliptus, doncs sembla que la sorra no estigui tant compactada.

Agafem els trastos i ens acostem a la vora del mar. Ens banyem i així fem passar la calor.

Hem encomanat una paella per emportar al Càmping La Tancada, ens aparquem i dinem allà mateix.

Fa molta calor. Hauríem hagut de tornar a la platja, i menjar allà, doncs segurament amb la brisa del mar hauríem estat millor. Ho tindrem en compte per la pròxima!!

Un cop feta la digestió, tornem a la platja del Trabucador i de nou anem a l’aigua, hi ha un munt de cotxes, autos, pescadors, kite-surfs.

Tornem a l’àrea d’autos, i treiem les bicis, agafem el carril bici de l’Encanyissada, son 3,5 km d’anada. Ens untem d’anti-mosquits. Sort que fa aire i no ens molesten gaire. Els nens ho fan perfectament.

Anècdota del dia, l’auto dels nostres companys, ha perdut un «tapa-cubos», i decideixen anar-lo a buscar, els «homes» amb bici. I el troben! Fan una passejada de 15 km.

Sopem i a dormir.

Diumenge 05/07/2020 L’encanyissada – Trabucador

Ja de bon matí el sol pica. Anem al Restaurant a buscar el pa per esmorzar. Ens informen que hem de signar un paper d’auto-responsabilitat, pel tema del Covit19.

Decidim anar a la platja del Trabucador, altre cop a passar el dia.

Al arribar-hi ja hi ha força gent, creiem que n’hi ha que han passat la nit.

I un cop ben untats, cap a l’aigua. Els nens troben petxines i algun cranc.

Decidim treure taules i cadires, per dinar a fora, aprofitant l’aire, i ho encertem, estem genial. Hem de clavar el toldo per l’aire.

A les hores de ple sol, els nens terregen sota el toldo, fan bombolles, juguen amb jocs de fusta…

Tornem a anar cap a l’aigua, els kite-surf disfruten, doncs fa aire.

I donem per acavat el cap de setmana de relax, tot esperant que el Covit19 ens permeti tornar a sortir.