Divendres 08 d’abril 2022

Portem varis caps de setmana sense sortir, doncs hem pintat i hem fet habitacions noves als nens, i això porta molta però que molta feina, i mes si hem escollit els mobles de IKEA. Els nens s’han dissenyat les habitacions i entre tots les hem muntades.

Hem passat una setmana HORROROSA, s’han posat malalts els nens, i un després de l’altre, amb febres altes, mocs i tos, poc dormir, i molt patir…. I el Jordi també ho ha agafat, i està clavat de l’esquena, i per tant, la única supervivent he estat jo. Tenim les bateries molt, molt baixes, i decidim marxar,  que ens toqui l’aire, a veure si fem net.

O sigui que per la tarda, i a poc a poc, ens anem preparant per sortir. Ens costa inclús preparar les coses per marxar, …

Reservem a la pàgina web de l’àrea d’autocaravanes de La caseta de fusta, on pots escollir els dies, i la parcel.la, tot un luxe, i paguem 9 € per nit, amb serveis d’aigües inclòs, si li haig de posar un però, és que no té llum.

40°39’32.8″N 0°40’31.1″E

Arrivem sobre les 20, i ens estacionem a la parcel.la 54, la que haviem reservat.

Anem al restaurant i agafem el pa per demà, doncs volem anar a la platja d’hora i esmorzar allà.

Dissabte 09 d’abril 2022

Ens llevem d’hora i a les 8 ens traslladem cap a la platja del Trabucador, deixem el Cono marcant la parcel.la, per indicar que està reservada.

Pel camí anem parant i gaudint de les vistes, els camps d’arròs encara no tenen aigua, els estan abonant. I observem les aus, entre les que destaca el preciòs flamenc, amb les seves llargues potes, i el seu coll curvat.

Al arrivar a la platja, encara no hi ha activada la zona de pagament, ni que som en el cap de setmana prèvi a Setmana Santa.

Ens instal.lem a la sorra, cal anar en compte, doncs on ens parem primer la sorra és tova i ens quedem un xic enganxats, i ens movem un xic mes endavant, on la sorra està més compactada.

I a esmorzar s’ha dit. Fa molt aire, i casi no hi ha ningú.

Ens nens s’abriguen i cap a la sorra, passem el dia, trencant les rutines, i gaudint del lloc:  fent castells, fent volar estel, buscant petxines estranyes, conduint cotxe elèctric, jugant a pales, pedalant un xic…

I sobre les 20 tornem a l’àrea, i anem a buscar pa, i reservem paella per l’endemà.

Sopem i dormim

Diumenge 10 d’abril 2022

Ens llevem sense pressa, i comença a ploure.

Avui volíem fer una rutilla amb bici, però de moment res de res, o sigui que ens toca: dibuixar, llegir, …. Escoltar la pluja.. relaxar-nos…

I quan deixa de ploure el Jan insisteix en agafar bicis, o sigui, que les traiem i anem a fer un tomb per l’Encanyissada, Jan, Ona i jo:

Observem forces aus, al canal del costat del carril bici, i s’espanten quan intentem acostar-nos hi.

Anem molt baixos d’energia, i es nota, doncs els nens estan molt cansats, com es nota que no estem encara bé, ens costa respirar, o sigui que quan arrivem al final dels 3,5km, decidim donar mitja volta:

Tornem a l’auto molt cansats, i sort que teniem encomanat un arròs caldos de rap i llagostins al mateix restaurant de l’àrea.

Fem un xic de migdiada, i ja re-emprenen el camí de tornada.