Divendres 01/01/2016

Truquem per telèfon a Port Aventura doncs per la Web no veiem com comprar les entrades junt amb la pernocta de l’autocaravana.
Per telèfon :  902 20 22 20 , ens informen que s’han de fer les reserves 24h abans, però que fa la consulta als seus superiors a veure si pot fer una excepció.
Al final cap problema, agafem un pack de dues nits amb dues entrades al parc per 2 adults i 2 nens de 5 anys, total 216,40 €.
Hem de fer el pagament amb targeta, i tot seguit ens envien un e-mail amb la reserva que cal que ens emportem imprimida.
Marxem a mitja tarda cap a l’ Àrea d’Autocaravanes:  N 41º 5′ 25″  // E 1º 9′ 9″

A la recepció de l’ Àrea s’ha de mostrar els 4 DNI, i el paper imprès de la reserva. I cal abonar la taxa turística, i si portes gos cal el carnet de vacunació.

Ens donen els tiquets, i unes polseres. Ens informen que per entrar al parc ho hem de fer per l’Hotel Gold River.

Ens instal·lem, podem endollar, sopar i dormir.
mapa_full-1
ifon2B004-3

Dissabte 02/01/2016

Com que l’horari del parc a l’hivern és de 10:00 – 19:00.

Fem un xic el mandra, però volem aprofitar el màxim, per tant, sortim xino-xano cap a la recepció del Hotel Gold River, el creuem, i agafem el camí de la dreta que creua la carretera per un pon, fins que ens trobem l’entrada del parc.

Hem d’esperar uns minuts doncs encara no són les 10:00.

Pesem el tiquet per la màquina i ja som a dins, la veritat és que és molt a prop i no hi trobem gaire gent.

barca 3
barca4
barquetes1
barquetes2

Passem tot el dia al parc.

Cal estar al cas de les alçades mínimes de les atraccions, perquè sinó fas les cues en va.
Aprofitem i veiem els espectacles d’hivern que seleccionem, disfrutem com nens.

Tornem al aparcament de les autos.

Els nens estan súper cansats, per tant, ens estem plantejant fer una nit més al l’àrea, perquè així no hem de moure l’auto demà al matí cap al pk dels cotxes, i així poder accedir demà al matí pel mateix lloc que ho hem fet avui, i marxar el dilluns al matí després d’haver esmorzat, abans de les 10:00. Ho gestionem amb el noi de la recepció, però ens diu que no ens pot dir res fins demà doncs qui ho ha de decidir ja ha marxat.

O sigui que a sopar i a descansar.

Diumenge 03/01/2016

Estem pendents del noi de recepció i finalment ens confirmen que podem fer una nit més, previ pagament. I així ho fem. (Es veu que no ho solen deixar fer doncs volen que l’Àrea d’Autos es converteixi en una àrea sols de pernocta).
Tornem a fer el circuit d’ahir i repetim les atraccions que més ens van agradar i acabem de veure els espectacles que volíem.
Tornem a l’auto, sopar i a dormir.

Dilluns 04/01/2016

Ens llevem, esmorzem i cap a casa.
Ens ho hem passat molt bé.