Divendres 31/08/18 – IGUALADA – PORT AVENTURA

Avui marxem a port aventura, per disfrutar com nens en família.

Truquem per telèfon, un 902, i reservem 2 entrades, aquest cop una de les entrades ens permet combinar port aventura amb Ferrari land, i 2 nits a l’àrea d’autos. Paguem 269,20€ per 2 adults i 2 juniors. A mes a mes, ens informen que és la Festa Flower Power, la última nit blanca de l’any, el parc està obert fins les 3:00 de la matinada el dissabte, amb espectacles per tot arreu.

Nosaltres preferiríem tenir 3 nits, però ja sabem per experiència que no ens ho deixen fer per telèfon, doncs tenen la norma que 1 entrada 1 nit, o sigui que quan arribem allà ho sol.licitarem i a veure què passa, doncs ens estem plantejant tornar el dilluns al mati ben d’hora i així aprofitar el diumenge al parc. I poder-nos dutxar a l’àrea.

Sortim, aquest cop deixem la Tana, la nostra gossa, al cuidado dels Tiets. Sabem que estarà millor a casa.

Arribem a l’Area i ens donen tota la informació del parc i sol.licitem la tercera nit. Al cap d’un ratet ens donen el ok, paguem 45€, molt car, però ens hem d’aguantar, creiem que no estan a preu, doncs no hi ha wifi ni piques per rentar. Si que hi ha rentadores, dutxes, WC, zona de buidatge i per omplir i llum, i està vigilada tot el dia i la nit.

A sopar i dormir.

Dissabte 01/09/18 -PORT AVENTURA PARK

A les 9:45 anem cap al parc, s’ha d’entrar per l’Hotel River, ja ho tenim apamat.

Els nens estan nerviosos.

Disfrutem:

• Autos de xoque (grans i petits)

• Donuts
  • La Cobra
    • L’escola de conduir (s’ha de pagar 2€ per nen, que no ho entenem)

Zona infantil

• Dinem al Buffet lliure Marco Polo.
  • I seguim Recorrent el parc.
  • Anem a fer l’Ankor, una activitat d’aigua per refrescar-nos, doncs fa caloreta. Disparen pistoles d’aigua per mullar les altres barques. Quedem xops.
  • Anem a recórrer La zona Sèsam aventura: Fish, Tractors, Papallones, Paracaigudes, i Tana-Tami. Aquesta última és una petita muntanya russa que encara no els hi agrada gaire, doncs encara no controlen les sensacions, i surten espantats.
  • Aprofitem per veure els espectacles que anem trobant, Sessam, la Polinèsia, i Far West.
  • Sopem al parc.
  • I quan els nens ja no poden mes tornem cap a l’àrea d’autos agotats. Son les 24:00.
  • Dutxa i dormir.

Diumenge 02/09/18 – PORT AVENTURA PARK – FERRARY LAND

Ens costa molt llevar-nos, però a les 10 som a l’entrada del parc.

Aprofitem per repetir les atraccions que agraden als nens de camí cap a FERRARY Land, és el primer cop que hi anem, han fer una zona nova per nens, i anem a veure:

I pugem a totes les atraccions, els nens els hi agraden:

Dinem a un restaurant italià.

Un cop fet tot el parc tornem a l’altre parc fins al vespre. Pujant a atraccions, i per primer cop fem el Tutuki Splash:

Tot i les cares, ho repeteixen 3 vegades. I acaven … molls, sabates i mitxons inclosos.

Com que ja estem xops, anem cap a l’Ankor a rematar-ho!! I seguim cap a Sèsam a repetir el Fisch i el Tami-Tami (aquest cop ja no s’espanten gens).

Veiem mes espectacles: Bubles, sempre els hi encanta.

Fem algunes atraccions mes.

Sopem al parc, aquesta vegada al mexicà i cap a l’àrea, ens despedim del parc amb un carrussel, i cap a dutxar-nos i a descansar. Son les 22:00.

Dilluns 03/09/18

Ens llevem a les 6:00 i a les 7:15 arrenquem cap a casa. Nens encara son de vacances.

Arribem a casa i portem els nens al casal,  a les 8:45.